Yran är överskattat!

Det enda som händer i Östersund är Yran, och iår har dom inte ens lejjat några superbra artister..
Hur dåligt som helst ju? jag kan ju säga att jag är iaf inte ledsen över att jag missar det iår.. igen!
Jag har inte gått på yran på evigheter, alltså, då menar jag typ 4-5 år!! Kommer knappt ihåg hur det va där längre. haha, missade tillochmed Gaga när hon va där! haha, värdelöst!
Iår sitter jag istället på landet i Uppsala, utan tv och med gamla människor. funfunfun!
Imorgon hade dom tänkt att vi ska göra jobbet på gården som det va förr i tiden, men jag har redan sagt ifrån mig jobbet. Jag tänker nog sitta här eller sova hela dagen..


Har även blivit till shoppning på vägen hemåt, ni ska få se bilder senare! Nu börjar batteriet blinka, så måste leta efter laddaren! Hoppas ni som är på yran/stråket har en så jävla rolig kväll, fastän det bara är kanske 3-4 bra artister där, och att ni som är hemma har en mysig hemmakväll!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!