16 Juni tvåtusen11.

Äntligen fick jag ta och damma av ridstövlarna och kravla mig upp i sadeln igen!
Tyvärr blev det en annan häst än vad jag trodde..
Fick rida en ca. 7 årig dressyrponny, haha, alltså raka motsatsen från vad jag vill rida, vill hellre ha en sportig 3-4 årig hopphäst. hahaha! typiskt!
Aja, hon va iaf snäll och gjorde det man bad henne om!
Sen hjälpte jag till med kvällsfodringen och efter att jag sopat ett stall hade jag stora blåsor i hela händerna, så nu har jag små söta plåster med nallebjörnar på! haha, urgulligt!
Och efter det åkte jag och Merle med Heiko till Hesepe och kollade på när Heiko hade träning för några ekipage!
Träffade även några söta kompisar medans jag ändå va i närheten!
På väg hem stannade vi till på en affär och köpte jordgubbar och annat smått och gott som vi satt och åt till middag. Här äter vi nämligen en jättestor frukost, Middagen mitt på dagen som lunch, och till middag äter vi högst en macka eller 2.
Men nu ska jag sova, ska ha första jobbdagen imorgon! Spännande om jag klarar av en heeel arbetsdag eftersom mina händer dog efter 10 minuters sopning idag... haha!
Som tur är, är det väldigt lite hästar nu, tror vi har 40 hästar uppstallade eller något, så det funkar ju fortfarande!

Nattinatti!:*
(Hoppas jag inte får sällskap ifrån den där äckliga spindeln inatt bara...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!