28 juni tvåtusenelva - följde med Merle på skolan!

fick kliva upp klockan halv 7 för att följa med Merle på skolan, inte bara lite jobbigt när man är van att kliva upp runt 10!
Tog på mig ett par jeansshort och ett blommigt linne och åkte iväg.
Först hade dom studentliknande så man fick inte komma in på skolan då studenter stog utanför och strejkade typ? haha
Man fick verkligen en USA känsla, folk satt gruperade på skolgården lite överallt, musik dunkades ifrån skolparkeringen på högsta volym så det hördes på låångt avstånd, asfränt!
Sedan hade vi endast 1 timme tyska med en lärare som inte visste vad han pratade om, seriöst, jag kan mer tyska än han!
Efter det skulle dom ha 1 timme engelska, men kärringen ville först inte låta mig sitta inne i klassrummet, så jag blev utslängd och satte mig och väntade i kanske 10 minuter innan Merle kom och sa att jag kunde komma in. haha kärringfan som inte lät mig komma in från första början?
Hennes lektion va ändå värdelös..
Efter det hade som religion, haha, läraren där va hur cool som helst! svart jättejättelångt hår, så satt han där med en typ telefon/dator och snackade om meditering?
Sedan gick vi ut och skulle meditera, dock va det bara läraren som mediterade, alla andra låg och stekte sönder i hettan.
Efter ett tag ropades det ut ur högtalarna att eleverna fick ledigt och då åkte vi först till donken och köpte McFlurry's och sedan åkte jag och Merle hem till henne farmor och åt lunch där.
Nu har vi bytt om till bikinis och ska åka iväg och bada!
hihi, tar nog med kameran så ni kanske får någon badbild, men varning, jag har gått upp i vikt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!