Bildbomb, neva, inte idag.

äntligen hittade jag sladden till kameran, men då kom jag på att det tar 27084720 år för en bild att laddas upp på bloggen, och eftersom det blev så sent ikväll gör jag det hellre imorgon, men några bilder får ni idag :)


Dagen blev faktiskt riktigt bra!
Fölvisningen gick toppen och vårat superfina hingstföl e: Levisonn - Carte d'Or - Gold ferdl (heter inte så, men nästan..) kom vidare, 300 föl blir uttagna till en stor aktion i Verden, där alla vill sälja sina hästar på aktion - alltså kommer bara dom bästa dit!
Vilket vårat gjorde, så det gjorde Heikos och alla oss andras dag! Hoppas han blir dyr nu också...:)
Väl hemma tog jag och longerade söta Marilyn, med sadel! Hon gick hur bra som helst och inte i övermorgon med dagen efter tror vi att jag kan sitta på henne för första gången! Så jävla kul!:) Kunde även duscha henne idag för första gången själv, åh, jag gillar verkligen den ponnyn!
Sedan hjälpte jag Merle lite med Nadir och efter det tog vi våran gummibåt och gick och paddlade lite i dammen.
Jag fick mig ett halvt dopp när jag skulle kliva ur båten = mindre kul.. haha!
Och sen har jag duschat och fixat lite med bilder!
Imorgon ska jag följa med Merle på hennes skola = kliva upp huuuur tidigt som helst!
Alltså åh.. hur kunde jag gå med på det här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!