Blablabla..

Har Lunchpaus, så tänkte slänga in ett snabbt inlägg i bloggen innan jag går ut och fortsätter.
Idag va jag ute i stallet klockan 11, haha, jag har verkligen ingen lust att kliva upp tidigare..!
Så red jag Correna och eftersom hovslagaren va här idag så kunde jag inte göra någon mer häst på förmiddagen..
Men Mellanie va här och jobbade idag, så jag höll henne sällskap och hjälpte henne med att ta ut/in lite hästar. Hon är så fruktansvärt snäll och vi har alltid så himla mycket att prata om! Kanske blir så när man har 2 hästar som är syskon? ;)
Sedan blev det lunchpaus, haha, glass till efterrätt, inte helt fel! ;)

Oj, nu måste jag skynda mig!
Ska longera Marilyn innan vi ska träna och springa, sedan ska jag longera Chambis och sen ska jag hinna med att rida Fleur också!
Usch, nu blev jag stressad.. hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!