Boom Boom Boom, say Waaay oohh!

Heiko hade inte tid att vänta på långsamma mig, haha, så vi sprang med Marilyn först, och seriöst, min kondition är verkligen botten!
Att springa allt man kan 3 varv runt uteplanen, djup, blöt sand som fötterna verkligen åker ner i är faktiskt extremt ansträngt!  Usch och fy!
Efteråt så longerade jag henne lite för att hon skulle gå in sina nya skor hon fått på framfötterna :) Så jävla fin ponny!
Sedan longerade jag Chambar, han va faktiskt riktigt fin och snäll idag. Hoppas jag hinner rida honom något innan jag åker hem, jag har ju faktiskt varit här nästan 2 veckor nu! Helt sjukt!!!:o
Sedan gick jag in och väntade på att Merle skulle komma hem så jag kunde rida Fleur medans hon red Blacky!
Så när hon kom gick jag och sadlade och gjort Fleur klar, haha, och som vanligt var jag först på hästryggen.
Lisel hade ridstund på uteplanen, så jag passade på att hoppa lite medans jag hade en där som kunde fixa med hindren!
Första gången jag hoppade på typ 6 månader! Underbara känsla!
Efteråt hjälpte jag Merle med Nadir och sen åkte vi iväg med Heiko till Hesepe och kollade på när han hade träning!
Efter träningen så åkte vi och handlade, haha, Melon och brötchen, riktigt gott faktiskt! ;)
Nu ska jag kolla klart på den jättebra jättedubbade filmen som är på teven, och sen sooova!
Blir en lång dag imorgon....


jgåewgjewå
Finafina Lucky som alltid följer efter mig vart jag än går :') hihi.
Så himla söt hund alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!