det här med att plugga....

Sätter upp håret i en hästsvans, startar datorn, dukar fram bordet med tonvis av böcker, samt en kaffekopp.
I bakgrunden hörs pappa när han sitter i tv-rummet och försöker förstå sig på fotboll... Nu va det ju bara att hitta koncentrationen till att plugga!


Idag har varit en extremt slapp och äcklig dag..
första lektionen hade vi vernisage för resten av skolan, haha, okej, det va typ 4-5 andra klasser som va där och kollade, och jag bidrog som alltid mest på lektionen! ;) hihi
Och efter lunch gick jag och gjorde mitt prov, det gick sådär, tror jag ska räkna med ett VG i idrott.. skitliv!
Sen gick jag på stan med Ida och Wille, eller ja, Ida hängde med mig till tandläkaren, sen drog hon iväg och träffade en söt person, medans jag då fortsatte att hänga fett med wille på stan ;) hihhi, haft många både konstiga och intressanta konversationer hihi, så träffade vi även några andra sötisar på staden :) Inte helt fel! Förutom att luften va så jävla äcklig hela dagen, har lökat runt som ett as hela dagen och varit jätteäcklig.. haha!
Aja, nu ska jag fortsätta försöka fixa lite hemmauppgiften som ska bli klart till Torsdag...
jag har :
En uppsats om Organisationsteorier,
2 st hemmaprov inom Företags Ekonomi,
En träningsdagbok,
En hälsokost undersökning(?)
att göra klart... och tro mig, det är inte lite.. :s haha, skitliv!
Aja, Pappa kan nog roa mig med lite roliga kommentarer från fotbollen iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!