Du påminner mig varje dag om vilka idioter det finns här i världen.

Jag hade slutat tänkt på dig, släppt och glömt. För det är så man ska göra va? Låtsas som om inget hänt och gå vidare?
Men sen började du igen, med att påminna mig på flera olika sätt vilka idioter det finns.
Du vet att jag får reda på det, ändå håller du på.
Att känslor kunde ändras så snabbt och så extremt hade jag ingen aning om..
Jag har lust att förstöra för dig, det du byggt upp, men då blir jag precis likadan som dig.


Och att en av mina närmsta kan gå och nämna ditt namn hela jävla tiden vi umgås, hur orkar man?
Jag har sagt att jag inte orkar med det, att jag mår dåligt över det.
Men ändå kommer samma jävla tjat om dig upp varje gång vi ses, och otroligt nog låter det likadant varje gång.
Och när jag berättar sanningen tror hon inte på mig, du leker med hennes känslor.
Idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!