För jag blir aldrig kär i nån, Sånt där är slöseri med tid... Men då slösar vi bort våra liv.

http://www.youtube.com/watch?v=bi4_yoxn8W0
Håkan hellström - Minnen av Aprilhimlen.
Den är så underbar, kan lyssna på den om och om igen, finare låt! Och texten.. klockren! <3

Aja, just nu sitter jag ensam i huset, resten av familjen har åkt bort till Norge tills på Söndag.
Och jag som är så jävla beroende av andra människor, hur ska detta gå? :s haha!
Nejdå, men förhoppningsvis kommer Idis hit imorgon och håller mig sällis! hihi.

Igår va jag och kollade på alla fina studenter och sedan gick jag ut med några finisar och kollade läget i stan till 10 över 10, då jag valde att ta bussen hem. Jag hade faktiskt inte alls en rolig kväll, en av de tråkigaste kvällarna jag varit ute på faktiskt. För en gångs skull kunde väl folk bara glömma all skit och släppa all jävla skitsnack? Men nej, klart som fan skulle folk prata på som vanligt, less man blir!
Aja, jag blev på riktigt dåligt humör iaf, så de va nog bra att jag valde att åka hem.

Bilder ifrån igår kommer senare, har inte lagt in dom på datorn än, gör det när jag får orken till det.
Ska duscha nu, och sen får vi se vad som händer!





Du förstör omedvetet mitt liv. Idiot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!