Första kvällen ensam i den vilda byn Valne, scary....

Tänkte nu bädda till åt mig i tvrummet och lägga mig där ikväll och sova, vågar faktiskt inte gå upp till mitt rum något mer ikväll! Så jag håller mig här nere, hihi :')
Blir till att ladda upp imorgon, då jag tänkte bränna bort alla dessa kalorier jag fått i mig ikväll, jag och Amanda lyckades svulla upp en halv chipspåse! :o haha, och en 1,5 liters cola. Skönt.
Tror faktiskt det här är första kvällen sen vi flyttade hit som jag sover ensam hemma! Haha, helt galet!
En sån tur att jag har en så grym vakthund hos mig då! Men jag röstar fortfarande på att Mamma och Pappa ska sponsra mig med en Rottweiler som kan hålla mig sällis kvällar som denna!

wrågjow¨gk
¨rpgw¨gj
åwegjew¨
hon ser kanske inte så skrämmande ut på bilderna, men tro mig, hon biter om hon får chansen! ;) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!