Hangover... 2!

Igår hyrde vi ju Hangover 1 och kollade på eftersom ingen här hade sett den ändå.
Och alla tyckte den va hur bra som helst, så jag och Merle kom på att vi hade lust att gå på Hangover 2 på bio tillsammans. Så medans hon satt på hästryggen och jag satt och kollade på så tyckte vi att ikväll, då kändes det som en biokväll!
Så vi duschade, hämtade Lisel och Heiko och åkte iväg och kollade på bio!
Så himla mysig familj! Och filmen va verkligen hur bra som helst!
Den får verkligen 5 av 5 möjliga, även fast den va dubbad till Tyska!
Fått mig många härliga skratt ikväll, och jag önskar att nu också fått det!


Så vill jag även hälsa Gummi och Maria ett stort Grattis till giftemålet!
Så jävla kul att det äntligen blivit av!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!