I can't destroy what isn't there.

Tänkte skriva ett inlägg och lägga in massor med bilder idag, men så orkade jag inte det..
Sladden till kameran till datorn är nere i vardagsrummet, och jag orkar verkligen inte gå ner!

Så nu får ni kortfattat vad som hänt idag, så kommer bilderna imorgon!
Började med att jag klev upp 11, hjälpte Saskia med att hoppa sin ponny :)
Hihi, att hjälpa andra med sin ridning är faktiskt riktigt kul, alltså, att man känner att man kan ge andra den lärdom jag har! Och att dom uppskattar den! :D
Sedan red jag Corennis och hon va hur konstig som helst idag :s hoppade till för minsta lilla och ville bara gå med huvudet i vädret, men med en ilsken Kajsa på ryggen så gick även hon bra till sist!
Efteråt åt vi lunch, och sen tog jag faktiskt och longerade fina fina Marilyn. Alltså, jag börjar verkligen tycka om den ponnyn, tyckte hon va speciell redan förra året då hon bara stog ute i en hage och verkligen inte gjorde nånting!
Idag gick hon iaf hur bra som hellst, och Heiko kom och såg en stund, och när jag va klar va det första han sa : "Imorgon ska du longera henne med sadel så du kan rida henne nångång, hon har blivit jättefin!" Så det va kul att höra, bara att leta rätt på en bra sadel till henne som även jag kommer kunna sitta kvar i om hon skulle börja bocka iväg eller något :)
Sen longerade jag Chambar, första gången inspänd efter hans kastrering och hälta. Han gick rent och förhoppningsvis kommer jag få börja rida honom snart! Tog även och rykte hans man, klippte hovskägget, svansen osv. Så nu ser han ut som en helt ny häst, asfin!

Och ah, sen kollade jag på när Sibyl va här och Steffen red hennes fina hingst, Aquiro. Jag va med när dom köpte honom, och se hur han utvecklats under ett helt år, är faktiskt riktigt kul! Iaf när hästen har blivit så jävla mycket finare!
Och sedan hjälpte jag Merle med hennes 2 hingstar :) Hon ska på tävling imorgon med Blacky 1, så måste kliva upp tidigt om jag ska hinna med att longera Marilyn, rida Corenna och knoppa Blacky innan vi måste iväg på tävligen!:D
hon ska starta a* och a**, ska bli kul att se!


Men nu måste jag sova, godnatt mina fina!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!