I tell myself i can handle it!

Bäst dag!
så jävla mysig! hihi
började med stallet, haha samma visa som alla andra dagarna! sen red jag Correnna och direkt efter henne red jag Fleur.
Bägge gick jättefint och dom fick mig på väldigt bra humör! sedan bytte jag lite hästar i hagarna, hjälpte lisel med "badman" haha, har inget namn, så kallas det så länge, e: Belissimo! Dvs. dressyrhäst, liten men extrem utstrålning!
Efter Lunchpausen så tog jag och red So What, även hon va jättefin idag!
Tror mitt jobb med henne igår hjälpte, tog betydligt mindre tid idag än igår att få henne att jobba ordentligt utan att man skulle behöva kämpa med henne!
Sån otrolig känsla när hon ger efter och gör som man vill, synd bara att hon har sin skada så hon inte längre kan gå S dressyr, dvs typ FEI..!
Sedan fodrade jag, hjälpte Linda lite med Askungen (ja, ni kan ju gissa hur vi kom fram till det namnet och vems idé det var.. hihi) och sedan åkte jag och Lisel och bytte hage på Tzicki och 2 andra ston :)
Sen tog jag en powernap medans jag väntade på att Merle skulle komma hem ifrån sin extrahjälp med skolan så jag kunde hjälpa henne med hennes nya hingst Nadir!
Haha, samtidigt som hon red han, så fick jag vara hundvakt till en urgullig 9 månaders hund, hihi. Så otroligt söt!
Och när Merle va klar och hundens ägare kommit tillbaka, så gick jag, Merle och Lisel och hade körsbärskärnsspottartävling. haha, alltså vem som kan spotta körsbärskärnor längst! jag vann med 4,30 meter!
Sedan kom Heiko och lyckades hela 7 meter, men han räknas inte, för han kom för sent ;)
Och ja, sedan va klockan 10 så jag bestämmde mig för att skita i kvällsfikat och gå och lägga mig istället.
Imorgon är Eva i stallet, så då tänker jag ta lite sovmorgon, men bara lite eftersom jag har några hästar jag måste träna imorgon, samt trimma ett ungsto e: Nuts, som ska på stovisning på Fredag! hihi.. :)



Nattinatti mina fina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!