If you ever forget how much you really mean to me, everyday i will remind you.

http://www.youtube.com/watch?v=XeIJ26h_Eug
count on me - bruno mars.
Fick länken av min underbaraunderbarabästavän Wilma Mårtensson,
om du läser min blogg, wilma, vilket jag hoppas för din skull att du gör,
så tänkte jag bara berätta än en gång hur otroligt jävla mycket jag
saknar dig!!! Det har alltid varit du och jag, så varför flytta?
As, hatar dig! Flytta iväg till underbara Göteborg utan mig sådär?
Skitliv.
Går inte att beskriva med ord om hur mycket jag älskar dig,
best friends forever? jatack.. Men då måste jag få flytta ner till dig!

Nu blir det låten på repeat och böla sönder ikväll då, tack wilma....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!