Inga bilder idag heller, åhh..

Alltså nu har jag verkligen tagit massa bilder ifrån dagen, så tänkte jag ladda över dom till datorn och lägga ut dom på bloggen, men så hittar jag inte kabeln till kameran? Hur bra får man vara..?
Så jag lovar, imorgon ska jag leta rätt på sladden och sen kommer det komma en bildbomb!!!


Idag blev dagen nästan som jag tänkt mig, eller inte alls.
Jag började med att rida Corenna, hon gick jättefint idag och hon börjar få sån himla energi nu, så imorgon tänker jag börja galoppera henne lite så hon inte bockar iväg med mig någon dag!
Sedan åt jag frukost, och sen va det bara att knoppa Blacky och åka!
1 timmes bilresa dit, riktigt länge för att vara en hästtävling i tyskland!
Väl där så placerade sig Merle i både A* och A**, sista placerade i bägge klasserna, men hon red lätt dom 2 finaste rundorna på hela tävlingen, såg riktigt pro ut!
Så nöjda och glada åkte vi hem och nallade lite körsbär ifrån grannen, eftersom våra har konstigt nog tagit slut? (a) hihi.
Jag älskar körsbär, så är det bara! Jag skulle kunna leva på bara det om det va så!;)
Sedan åkte jag, Merle och Heiko till Merles farmor och farfar och hämtade en sån här uppblåsbar båt, för med tanke på vädret så ville vi ut och åka lite båt på våran söta damm vi har här. Vi har förövrigt sol och 32 grader idag, imorgon ska det bli sol och 38 grader! :o
Och väl i dammen så kunde vi bara inte hålla oss för att stänka ner varandra med vatten, så dyngsura kom vi upp där Lisel och Heiko grillat åt oss :)
Så blev det en huuur mysig kväll som helst med en så himla fin familj!


Imorgon blir det att tagga fölvisning med ett av våra absolut finaste föl iår, självklart är det Chardonnay's halvbror, så troligen kommer det även lite bilder därifrån imorgon!
hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!