... jag gör det imorgon istället.

Eftersom jag är så fruktansvärt lat så har jag bara suttit och kollar på tv hela kvällen, och ändå inte orkar lägga upp mer bilder här på bloggen! illa Kajsa, illa!
Aja, finns ju några på facebook för dom som har mig där! :) hihi
Och för er andra, så lägger jag in bilder imorgon istället..
Jag åkte föresten och kollade på när Merle hopptränade Blacky idag, så bilder kommer också därifrån! hihi
Och ikväll blev jag även lovad ifrån Heiko att jag ska få rida imorgon! haha, spännande på vilken häst jag ska få ta!
Eftersom han ska rida Valdi, So What går i ridskola imorgon, och alla andra hästar jag red förut är sålda eller halta :o
Så antingen blir det väl Askungen (Cinderella Ox) eller finafina Charmar, som va hingst när jag va här sist. Men då va han galen och man kunde inte kontrollera han, så som tur är har dom kastrerat honom och jag kommer säkert få rida han något i veckan!
Hihi, nu ska jag kolla på "landet för länge sedan" och ska sedan försöka sova :)
:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!