Jag tänker inte be om ursäkt, när det inte är jag som gjort fel.

God kväll,

Hoppträningen för Merle gick faktiskt riktigt bra, hon hade ju med sin Nadir, och han gjorde jättebra ifrån sig, va inte ett dugg hingstig osv, dock måste han få upp mer ork och kraft, så dom hoppade inte så länge.
När vi kom tillbaka var Maurice och Saskia där, så då roade dom mig och Merle lite, haha, så söta tyskar är!
Alla är så oerhört omtänksamma och snälla, och mogna för sin ålder, så jävla härliga att umgås med!:)
Sedan hjälpte jag Merle lite med Blacky eftersom hon hade planer på att hoppträna honom hemma. När hon va klar där så bestämde vi oss för att än en gång gå och plocka körsbär, men den här gången tänkte vi till, och tog med både stege och hink! ;) haha! Så nu har vi en full hink med körsbär som troligen kommer vara slut imorgon! hihi.
Även Heiko och Eva kom dit efter ett tag, och Evas kompis, som får passa Totilas på tävlingar! hur otroligt coolt är inte det? och tydligen är hon inte ett dugg intresserad av hästar, och vet ni vad hennes kommentar över det hela var?
"Vad fan är det för speciellt med den hästen? Den går att klappa precis lika bra som alla andra hästar..." haha, ehhm.. ja, förutom att den här hästen kostade 150 miljoner och är klassad som världens bästa häst? Men annars är det väl inget speciellt med den.. haha! Det är bara därför den har vakter utanför sitt stall, och utanför sin box dag som natt och måste ha med sig vakter när det ska tas ut någonstans.. haha!
Jaja, när vi började vara klara, mätta och belåtna med körsbärsplockningen så kollade vi på klockan, 22.00, nog skulle vi hinna med en McFlurry på det! haha, så tjocka, jag vet!
Så Eva och hennes kompis åkte och köpte ett gäng McFlurry's till oss, för mig blev det en magnum Mandel, så jävla god!
Och nu ska jag sova.
hihi, godnatt mina fina! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!