Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Vaknade halv 9 och va aspigg, så klev upp och tog ut vakthunden som fick sova med mig ikväll, haha..
Så gick jag också kollade till resten av djuren, gick in och somnade igen i bäddsoffan jag bäddade till mig igårkväll.
Vaknade runt 11 igen och hade ingen aning om vad jag skulle hitta på..
Så jag har väl suttit här nästan hela dagen, tog också med mig Såfin och gick iväg och hälsade på min fina fina häst en stund!
Mja, nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på någon bra film tror jag bestämt!
Ida skulle egentligen komma hit ikväll, men så blev det ju inte :s Så är det någon finis som har lust att hitta på något så är det ju bara för den att höra av sig? :)
Hihi


åohåoj

¨åwjp
we¨åqfje¨p
Min älskade häst :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!