Nervös kväll..

Vet inte om jag ska plugga eller sova..
ska göra ett prov imorgon som alla säger är jättelätt, jag har gjort liknande på spec. idrotten, och jag vet att jag kommer klara det..
Men det är betygsavgörande!!
Får jag MVG eller ett mycket starkt VG på det här, har jag MVG i idrott, om jag bara får ett tråkigt VG, då har jag VG i betygen...  Och jag vill verkligen ha MVG, haha..
Så frågan är - ska jag sitta uppe och plugga sönder hela natten så jag kan provet imorgon, men kommer troligtvis vara så trött så jag kommer sova över provet sen, eller ska jag sova ut och chansa sönder på frågorna?
Detta är jag i ett nötskal, alltid allt i sista minut!
Har dessutom massa hemmauppgifter i ekonomin som ska vara gjorda till på Torsdag... - snälla döda mig någon?
Eller hjälp mig iaf bli klar med uppgifterna? (a) *Blink, blink*

Nu kommer jag ligga och vrida mig i sängen, sova oroligt osvosv, eftersom jag är för lat för att plugga... skitliv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!