Nyvaken.

Godmorgon !:)
Lyckades sova bort en halv dag idag också, men vad gör det när man inte jobbar?. haha, men jag ska jobba Fredag och Måndag vet jag iaf, för då är Eva borta!
Så då blir det till att kliva upp innan 7 igen... men tills dess sover jag huuur länge jag vill!
Inatt låg jag och lekte lite med datorn brevid sängen, spelade spel och lyssnade på musik alltså.. och helt plöstligt ser jag en fet, svart spindel krypa brevid mitt huvud. FYFAAAN vad vidrigt!
Så då kunde jag inte somna på ett tag kan jag ju säga, usch vad jag hatar att det finns så många spindlar i Tyskland..!!!
Aja, nu ska jag klä på mig, blir ridbyxorna på en gång :') Åhh, äntligen ska jag få komma upp i sadeln igen!




Hoppas ni får en bra dag, för det tänker jag ha!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!