stekdag!

Jag och Merle gick direkt med våran söta gummibåt ner till dammen och låg först där och chillade lite medans vi matade fiskarna.
Sen ropade Heiko och sa att han hade tid att skjutsa oss ner till kanalen där det åker massa stora fartyg, så vi tog med gummibåten och åkte dit!
Sedan låg vi först och solade ett tag, sedan kastade vi i gummibåten och låg och chillade lite i den ca. 2 timmar!
Hur skönt? förhoppningsvis ska jag ha fått färg idag, har mest varit i vattnet faktiskt!
Nu ska jag ut och longera Chambi-bambi och Marilyn innan jag och Merle åker iväg och tar oss en glass i staden :') hihi
Hoppas ni har haft en lika bra tisdag som jag, för min har varit helt underbar!


Bilder kommer ikväll från dagen :) hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!