the heart never lies.

Förlåt för dålig uppdatering..
men jag har faktiskti inte suttit sådär jääättemycket vid datorn de senaste dagarna, eller okej, det har jag!
Men inte så jag orkat blogga :)
Har varit med Yvette sen i förrgår ;) Då sov hon hos mig första natten och sen sov jag hos henne igår, då min familj kom hem igårkväll!
Så det har blivit mycket godis, tyvärr! Och även lite mysiga filmer :')
Vet inte vad mer jag ska skriva...

Är nu bara 6 dagar kvar tills jag åker till Tyskland iaf! Hur underbart som helst!:))
Får se om jag lägger in lite bilder sen från helgen, hihi ;)
wåogjåewjg
åowjg¨åw
Sötare hund :') hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!