Tyskland!

Har inte bloggat på länge då jag inte haft tiden + att internet tjorvade de första dagarna här nere i Tyskland, men nu är det äntligen fixat, så nu ska jag förhoppningsvis kunna skriva in några inlägg per dag!
Sommarlovet har varit ungefär såhär hittils:
Dagen vi fick sommarlov grillade vi tjejer i klassen tillsammans, riktigt mysigt faktiskt! Synd att inte alla kunde vara med, för vi hade faktiskt grymt mysigt!
Senare drog vi ut och festade sönder tillsammans med lite annat folk! Jag hade iaf en riktigt rolig kväll, tog även mitt första dopp för det här året - med kläderna på!
Jävla oflyt.!
Aja, sen har jag bara tagit det lugnt och chillat lite, i Söndags åkte jag till Tyskland och här har jag också bara chillat och träffat lite folk!
hihi, mysigt! Det är mycket som har förändrats här, hästar har dött, blivit sålda, vuxit, blivit inridna, köpt nya osvosv.
Det är även mycket folk som har kommit och gått, lite synd kanske..
Har även fått veta att min älskade Balou (som nu heter Balad'Or) har blivit jätteduktig och går redan 1.30 klasser! Så jävla underbart! och redan nästa vecka ska jag få träffa han igen! min älskadeälskade Balou...<3
rjgåwegjå
Heiko och Merle på Tävling.
pergwågk
Halvbror till min fina Chardonnay.
Levisonn - Carte d'Or


Och eftersom internet uppe hos mig är så segt, så tänker jag ladda upp mer bilder ikväll! puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!