Ursäkta för dålig update idag..!

Har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket efter andra gången jag gick ut!
Heiko kom och hämtade mig då han hade tid att hjälpa mig med Marilyn, så jag gick ut, sadlade och tränsade henne.
Longerade fram henne och jag blir alltid lika glad när jag jobbar med henne! Så himla jobbvillig och fin häst :)
Sedan kom Heiko och då va det till att börja hänga och klänga på henne, haha.
Och även där gör hon allting precis som hon ska, hon gör allt med och reagerar aldrig negativt!
Idag ledde Heiko mig 2 runder skritt medans jag hängde över och hon bara gick som om hon alltid gjort det, superkul!
Efteråt åkte jag och Mellanie till donken och köpte McFlurrys! Inte bara liiiite gott efter en sån här dag eller?


Och då satt Merle på Blacky's rygg, och när jag gav henne hennes McFlurry så sa hon åt mig att klockan 19.00 skulle hon och jag på teater som henne skola anordnade! Så jag gick in och duschade och lite sånt eftersom klockan redan va typ 18.00!
Teatern va faktiskt riktigt bra och dom gjorde liksom parodier på Bröderna Grims sagor, alltså snöviten, askungen osvosv!
Så fick jag även träffa lite av Merles kompisar också, så trevliga tjejer!
Dom tyckte även min Tyska lät bra och vissa av dom trodde jag och Merle va syskon! haha, åh, alltid lika kul att höra folks tankar!
Sedan åkte vi hem, eller ja, Heiko hämtade oss.
Så kollade vi på fotbollen Tyskland - nigaria eller vad landet heter, iaf så vann tyskland med 1-0!
Och så fick jag även reda på att jag måste kliva upp 06.00 imorgon, då vi ska åka härifrån 08.00 med Cathalina och hennes föl för fotografering i Verden, åh, så många minnen jag har därifrån!
Världsmästerskapen för unga dressyrhästar, grand prix hoppningen när jag gick banan med Meredith Michaels beerbaum, när jag blev sparkad i huvudet utav världens stördaste häst, när vi sålde ett föl för 100 000 till någon osvosv :) Ska bli superkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!