Slappisdag.

jjåojåjkålojjå
nkpnöpmåj0pih+på
Tänkte börja med att bjuda på några bilder på mig och Corenna för typ en vecka sen eller något?:)
Hon är så himla fin, gått tyska mästerskapen i fälttävlan för unghästar och stammen är okänd tror jag? kommer från ett hem där hon blev missskött och nu har hon en så himla bra ägare!


Idag har jag verkligen bara legat i sängen hela dagen!
lökväder idag också och jag orkar verkligen inte med att rida då!
Red iaf Corenna vid 12 tiden, och nu ska jag ut och longera Chambi-bambi innan Merle kommer hem, så jag hinner rida So What innan jag följer med Merle på hennes hoppeträning med Nadir, eller blacky, vet inte vilken av dom hon tar :)
Och ikväll ska jag ta ett steg frammåt med Marilyn och börja hänga lite över henne medans Heiko ska leda oss, och går det bra kanske jag kan sitta på henne imorgon! :D bäst!



Kommentarer
Ancha

Hon ser fin ut!! En liten filmsnutt tkr jag du skulle fått ut också !!!

Och bilder på den du kanske ska visa!! Puuus <3<3

2011-06-29 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!