"Vänta.. jag kan inte skratta, jag har något i byxorna!!"

haha, rubriken säger mycket.
Ungefär hur noga jag är med min tyska t.ex! hahaha.
Jag och Merle satt och dummade oss, as always, så säger hon något och vill att vi ska gå ut, och då märker jag att navelpiercingen fastnat i byxan, och då kom den meningen ut.. haha! Och det har dom väldigt roligt åt nu för tiden.. haha lol!
Sen ikväll så var vi och åt på kina resturang, och när vi fått våra lyckokex så fick jag: "Du får ett ragg som du ska ta vara på" typ. Och ett tag efter säger Merle : "Eyy, Kajsa. Ska vi gå ut och svalka oss lite?" då säger jag: "Jaa, för jag är ju så het just nu!" hahaha, åh, humorn är sämst när man är i Tyskland.. haha!
Men roligt har vi iaf!
Så vill jag bara tilllägga att jag har fina skrikrosa naglar och ett självlysande grönt plåster på tummen - jättefint!
Det tycker dom också är roligt, haha...
Nu är jag trött och het, så nu ska även jag besöka min säng eftersom jag ska upp och jobba imorgon!
Nattinatti:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!