vänta...vänta...vänta...GUMMIBÅT.

Väntat seriöst hela dagen på att vi ska åka iväg på den här jävla fölvisningen som skulle vara tidigt idag.
Klev tillochmed upp extra för det här! alltså åh..
Så jag har haft en hel dag på mig, och vad jag har gjort under tiden?
Knoppat stoet och fölet, duschat stoet och bena på fölet, borstat bägge (så bägge är glänsande rena nu), så har jag gått och klappat på hästar också...
Eftersom jag inte vågat longera någon eftersom då lär ju Heiko ringa och säga att jag ska göra dom klara för att lastas...
Eller, jag tog faktiskt och longerade Chambi-bambi eftersom han skulle ändå inte longeras länge pga vårat helt underbara väder!
Seriöst, man behöver bara gå in i ridhuset och man börjar svettas efter 10 sek, sjukt är det!
Och nu är jag riktigt riktigt less på att vänta, så nu ska jag ta vår gummibåt och gå och fiska eller något. haha, eller nej, inte fiska. SOLA!
Fölvisningen får skylla sig själv som är så JÄVLA långsam.. jag som skulle börja inridningen med Marilyn idag och allt, skitliv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!