You're not a hero, you're a liar.

Stovisningen gick faktiskt jättebra!
Vi åkte dit och kollade läget först innan vi lastade ut, det första jag såg va en grill med fet gris på! EN HEL GRIS!
Ni vet, såna där som snurrar runt och grillas samtigit? alltså, jag blev iaf riktigt äcklad..
Sedan kollade vi in lite shettisar, fjordingar och andra småhästar tills det blev vår tur.
Det fanns en till ponny där som stog i det här stallet förut när jag va här, och den kom 2:a, medans Marilyn kom femma av elva hästar!
Faktiskt riktigt bra för att bara varit igång en vecka! Och eftersom jag fått henne så bra så har jag fått i uppgift att rida in henne innan jag åker hem igen! :D
Så det ska bli spännande, när jag kom hem longerade jag henne lite inspänd för att se hur hon reagerade när man skulle börja jobba henne. Inga problem! :D
Sedan knoppade jag Valdera och sedan åkte jag och Eva och köpte tandkräm och McFlurry, medans Heiko åkte och köpte Kebab, eftersom det gått så bra på visningen! :)
Så nu sitter vi och kollar på Hangover 1, så himla rolig film!
Hoppas alla får en fin midsommar!:D


Bilder från idag kommer imorgon! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!