you're not a savior, you're a vampire.

http://www.youtube.com/watch?v=M99N8Jm_jGE&feature=BFa&list=LLts8yhzsOiEQ&index=4


Jag nördar sönder All Time Low nu, så nu bjuder jag på ännu en awesome låt ifrån dom! :)


Vaknade för en stund sen, men har inte orkar kliva upp alls, legat och dragit mig i kanske 45 minuter nu! Så kom jag på att det är ju stovisningen idag! HELVETE!
Får nog skippa att rida Corenna idag, eftersom vi har så jävla mycket att göra nu, tvätta, knoppa, träna osvosv..
Wish me luck, för jag tror nämligen jag kommer avlida av att springa lite..!

Vad händer annars idag? jag har faktiskt ingen aning, jag lär ju ska longera Chambar lite och hmm.. kanske rida något? Vet inte om jag har lust till det om jag ändå måste skippa att rida Corenna.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!