15 mars tvåtusenelva.

Den här dagen har varit... ja, kaotisk?
Började faktiskt riktigt bra! lika pigg idag som jag var igår!
Sen kom jag till skolan och första lektionen va.. slapp? Kommer inte ens ihåg vad vi skulle göra, något med en powerpoint tror jag! Andra lektionen var lika slapp den! skönt.
Sen gick jag på staden lite med Ida och Moa, båda dom gick och köpte lite saker och jag gick till donken och höll Morten sällskap medan han väntade på bussen!
Sen drog Jag och Moa vidare till Daffy's och åt, salladen där är oslagbar! så jag köpte med mig även lite till Bydalen imorgon som lunch! Mums!
Sen blev det gymmet, vi dissade dansaerobixsen och gymmade vanligt idag istället, fanns dock inte många maskiner lediga, menmen!
Sen skulle jag ju sovit på frösön ikväll, men av vissa orsaker så blev det till att åka till min finfina vän Isabelle istället:') Bortskämt att få ha så fina vänner som jag har! Ni betyder riktigt mycket för mig ska ni veta!
Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sörja över att jag missar premiären av Desperate Housewives! Så som jag har taggat och väntat på premiären! Verkar så sjukt spännande, så har inte Isabelle en teve? haha, oflyt!
Imorgon blir det bydalen med skolan, jag ska åka med Ida och Moa för omväxlingens skull! haha!;)
Så förhoppningsvis kommer det lite bilder därifrån imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!