Chillin' with Anna!;)

Efter skolan idag så blev det en skön gymdag med brudarna:)
Va tänkt att jag skulle köra rygg och kondition med Robin, men eftersom han segade på så blev det Mage, och lite armar! Så cyklade jag och gick lite också!:)
Sen gick jag och Anna till bussen och kom då överens om att hon skulle hänga lite hos mig när vi kom hem:')
Och så blev det, så nu sitter vi här och lyssnar på grym musik och har nyss gjort en finfin sallad! Mums! :)
Snart är det Desperate Housewives, och jag tänker VERKLIGEN inte missa det den här gången, alarm ställt på 20.50!
hihi, så måste jag ju göra min powerpointgrej så jag kan redovisa imorgon också. toppen! Skönt att jag har sovmorgon iaf!:)
rpogjrg
:') <3
pogrj
BiffeN på gymmet! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!