En vanlig Torsdag.

Den här Torsdagen har varit en Torsdag som alla andra Torsdagar, haha.
Började med Ekonomi, gjorde precis lika mycket som alla andra Ekonomilektioner - nästan ingenting.
Satt i fiket med Sara och försökte jobba, vi gjorde nog 4-5 frågor, och 3 av dom va fel. toppen! hej ig..
Efter lunchen hade jag Tyska - som alltid.
Kom dit och märkte att eftersom jag varit borta 3 gånger på rad, så hade jag riktigt mycket att ta igen.
Men jag tog till min vanliga sida och skulle ta och skriva ett brev, skrev 4 meningar på 3 timmar.
Och jag har MVG i Tyska, helt ofattbart! Får slänga ihop något under helgen så läraren gillar mig igen nästa Tordag!:)
Usch, borde börja skärpa till mig lite. Inte kostigt att jag får så mycket att jobba ikapp med!

Efter skolan drog jag och Ida som vanligt direkt till gymmet och körde ett rejält pass! skönt!
Sen drog jag hem- som vanligt. Och gjorde en sallad till middag!
Mitt nyttiga liv går toppen! Träningen går super och jag håller mig bara till nyttiga saker som jag stoppar i mig!
Jag känner redan nu att jag har blivit på mycket bättre humör och är mer glad på dagarna!
Sover dessutom mycket bättre på kvällarna nu. hihi!
gergerf
En av mina nyttiga middagar, haha!
Huvudsaken är - inget godis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!