Folk snackar.

FyFAN vad less jag är just nu!
På Östersundsfolket speciellt, vad i helvete gick snett?
Skitsnack vart man än vänder sig, och alla klagar över det.
En vän berättar en sak som den andra "aldrig får säga till någon", den personen säger det till sin vän som heller aldrig ska berätta det vidare, och sen fortsätter det så tills alla vet.
Fel att hemligheten bara kan stanna mellan person 1 och 2?

-"nej jag fick inte berätta det för någon!"
-"men kom igen, jag berättar det inte vidare, jag lovar!"

Hur många har inte varit med om det? Och att det ändå kommit vidare?
fyfan folket, skärpning!
Och när saker först börjar som "haha, han är rolig" och som sedan utvecklas till "åh, jag är kär i honom".
Eller liknande saker? usch!
När fan ska folk sluta gå på all skit dom hör?
Kan alla bara sluta bry sig i vad folk säger och gör, så vore världen så jävla mycket vackrare!

Jag ger upp nu iaf, det här med att spela stark och oberörd funkar inte längre.
Lika bra att hålla käften stängd helt om sig själv och alla andra.

Det gäller att man ska lära sig lita på rätt folk, och det är en läxa ingen verkar lära sig.
Alla har sin egna hemlighet, alla behöver minst EN vän dom kan berätta den för utan att den sprids vidare.

pojgfew
Mina 2 mycket fina vänner (Moa och Ida) som jag inte känt länge,
men som jag verkligen känner att jag kan lita på! Ni är bäst! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!