Gick inte som planerat.

Okej, dagen blev inte direkt som planerat..
Kom in försent till skolan, så åkte direkt till föreläsningen som förövrigt var hur rolig som helst!
Skön kille så man fick skratta riktigt mycket! :D
Lite väl omogna frågor kanske, menmen, sånt får man väl räkna med när det är sånt där!

Sen träffade jag Ebba och gick till skolan för att göra min redovisning.
Men eftersom powerpoint hatar mig så hade bara en bild kommit fram till min hotmail, så jag fick redovisa utan powerpoint, hej IG!
Aja, skitsamma, sen drog jag till elin och nu sitter jag hemma hos henne och softar lite!:)
Sitter och väntar på Grey's nu och sen blir det väl sängen!

Slapp dag, men sjukt mysig!:)

progmn

åweomg
Gamla bilder, men denna brud är en av mina äldsta vänner, och jag älskar henne något så otroligt!
... och jag saknar att kunna le med tänderna utan att en äcklig tandställning ska sticka fram...



Kommentarer
Adrian "Benke" Berglind

"Le med tänderna" ???

Man ler väl ändå med munnen :O ?!?!?!?

2011-03-30 @ 21:11:00
Kajsa Wallén

hahaha, men du veeet ju vad jag menar!

Självklart ler man med munnen, men så man visar tänderna..... pannkaka.

2011-03-30 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!