glad tjej!

Vaknade i Ängsmon med en härlig smärta i ryggen som gjorde så ont så det tillochmed gjorde ont när jag andades, skönt! Åkte in till ekonomin och gjorde faktiskt något på denna lektion! Dock helt i onödan, hur lyckas jag? ;) haha!
Sen blev det tyska, 46 sidor, 1073 uppgifter av tysk grammatik! jippi!  Kunde inte bli bättre!
Sen blev det en timme på gymmet med Ida, med ryggont, så fans inte mycket jag kunde göra, men körde det jag kunde ändå!
Efter det drog jag och Elin hem till henne, blir till att sova här ikväll igen!:)
Mysigare!
Snart blir det big brother och sen sängen!
Imorgon blir det sovmorgon till 9, sen film, och kvart i 1 blir det musikal! hihi!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!