Grrrrrr......

Ikväll har jag varit på värdelöst humör, tur att jag har Wilma som alltid får mig att le, oavsett vad jag är på för humör innan! Du är guld värd!
Blev till att kolla på Desperate Housewives ikväll också, fyfan vilken underbar serie, tur att jag är världens största fan av det och sitter och säger innan något händer vad som ska hända när jag inte ens sett det avsnittet än. hehee! ;)
Är man bra så är man ? ;)
Aja, Sovmorgon imorgon, nästan så jag funderar på att vara helt ledig imorgon faktiskt! Kändes så jävla jobbigt att åka in till skolan för att ha 6 timmar Ekonomi, som jag hatar! Nej usch, då är jag nog hellre hemma och gör någon nytta istället, eftersom att tydligen är skolgång ingen nytta, utan nöje som jag väljer att göra istället för att vara hemma och göra saker åt er så att ni kan ligga kvar i sängen så länge som möjligt och slappa. Dra åt HELVETE!
Åh, ni får mig att vilja skrika rätt ut, berätta för er hur mycket jag hatar er, och hur mycket mer ilska jag har, som jag inte ens trodde jag kunde få.
Finns inte längre ord för vad jag känner för er.
Aja, nu kom jag bort ifrån ämnet, tänkte berätta för er att jag hade som plan på att gå och lägga mig och hoppas på en bättre morgondag då denna dagen har varit fruktansvärd.

wgih
pefjwpefn
2 bilder som verkligen visar vilket humör jag är på, usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!