If i can be your superman..

Ekonomin idag va helt okej ändå, fick reda på att jag kommer kunna få stödhjälp på onsdagar efter det att jag slutat, det behövs verkligen! Usch, fattar ingenting utav det längre.. så det kommer nog bli toppen! :)
Sen fick vi en uppgift vi skulle göra på UF-mässan, så jag va tvungen att gå dit, men de va faktiskt helt okej, jag fick ta en liiiiten paus ifrån mitt godisförbud för att äta en klubba :') hihi, riktigt gott var det faktiskt!

Sen tog jag en tidigare buss hem så jag skulle kunna städa ur min stuga på gården jag bodde i förut.. usch, kändes inte helt okej att plocka ner allt i lådor igen, men priser och tyska flaggan har kommit upp i rummet i huset iallafall! kändes bäst så! :')
Hittade även en CDskiva med MASSOR av fler bilder ifrån tyskland som jag också helt hade glömt bort.
Blir helt tårögd när jag kollar igenom alla, jag vill inget hellre än att åka tillbaka dit nu.
Jag saknar det så att det gör ont, får ont i magen när jag tänker på vad jag missar där nere nu när jag är här hemma...

Nu ska jag ut till stallet och klappa på min mycketmycket fina häst som mina kära föräldrar köpt till mig ! :)

pggrj
Samantha, min egna stjärna i det första stallet, segrare i tyska världsmästerskapen för 4åringar (1.20), kärlek till henne! <3
pwognj
erwg
Sterthoff, en mycket fin hingst som fick en alldeles för tragisk död.. Vila i Frid <3
pegrj
Gård 1, fin, men tufft..
ågjmw
När Evelyn vann DM och kom vidare till Tyska Mästerskapen där hon tyvärr ramlade av på hinder nr.3, haha, åh vad jag saknar allt! Familj och vänner till vänster om skylten, och Evelyn m. sin fina ponny till höger!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!