Långt, låångt bort.

Jag vill flytta, nu.
Långt, låångt bort ifrån den här fittiga jävla staden.
En enkelbiljett till Tyskland skulle verkligen inte sitta helt fel just nu.
Jag vill lägga all skit bakom mig, radera alla minnen som jag tillsammans med er,
och skapa nya, med personer jag faktiskt vill dela minnen med.
Varje gång jag sätter mig på bussen hemåt, får jag alltid samma äckliga jävla känsla i magen.
Jag vill inte hem, jag vill inte stanna i den här staden.
Jag skulle nu kunna ge upp allt, bara för att allt skulle kunna vara som förut igen.
Jag har försökt vara stark och stå på mig, men grattis, ni har nu lyckats att bryta ner mig helt.
Ni behöver inte anstränga er längre, ni behöver inte låtsas mer.
som sagt, grattis.
Ni har verkligen förtjänat det, så som ni kämpat.

fwefw
werg
fewgf
egrgergh
fwefew

Jag vill inget hellre än att bara åka tillbaka, och leva det liv jag vill leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!