Maybelle 18!

Idag vill jag först och främst gratta Maybelle som blir 18 år idag! Grattisgrattis!:D <3

Idag fick jag ju som sovmorgon till 9, filmen vi tittade på hette "tusen gånger starkare" jag gillade faktiskt inte filmen alls, bara massa skrik och jobba barn i den. Ovärd film faktiskt, drog som en omväg till poängen så den bara blev dryg..
Sen hade vi 2 timmars rast, så jag tog med mig Majja och gick till Pizzaland och sa hej till Crille, som jag dessutom hängde resten av dagen med!:)
Han följde då med mig på dendär värdelösa musikalen jag skulle på idag. Den sög verkligen!
Tror alla gick efter rasten faktiskt, stackarna!
Efter vi dragit hängde vi lite på stan och sen åkte jag och crille hem till han, och nu sitter jag hemma, färdig för en kväll i Vaplan hos Maybelle!:)
Har velat lite fram och tillbaka om jag ska åka, men har kommit fram till att det nog kan bli en riktig värd kväll!
Man måste kanske inte sitta i knäet på dom man går mindre bra ihop med, så det blir nog bra dethär!:)

Hoppas på en lyckad fredagkväll, hoppas ni också får en värd kväll!;)
pegj
byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!