Sämst start på en helt okej dag.

Dagen startade med att jag försov mig, fittliv.
Vaknade när vanliga bussen gick, så fick skynda mig på med lite mascara och borsta igenom håret så jag skulle hinna med ängebussen upp dit och kunna ta en buss ifrån änge till stan, så jag iaf skulle vara inne i stan till 9.
ca 10 minuter fick jag på mig imorse alltså, riktigt roligt, eller?
Aja, hann med bussen iaf, och i den andra bussen åkte även Hannes, så det vart ändå rätt bra att jag missade första bussen:') haha
Sen kom jag till ekonomin och jobbade faktiskt på riktigt bra! Även på Tyskan fick jag klart mitt brev jag har hållt på med i typ 2 veckor, eller ah, jag har inte gjort något de andra veckorna, så fick slänga ihop något idag helt enkelt!
Helt okej alltså! Sen blev det staden med först Ida, och sen kom Victoria in också, riktigt trevlig eftermiddag med 2 mycket fina tjejer! :)
Köpte även 2 par trosor, härliga färger till sommaren när man är brun! :)
hjo
Köpta på Gina tricot, 59 kronor/par :)



Kommentarer
Hannes

Jag tyckte de va bra att du missade bussen jag ;) <3

2011-03-31 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!