Sitter och lyssnar på Kent!

Mellan äkta och falsk
Mellan sanning och lögn
Vi är idioter

Jag tror inte på nånting jag hör
Jag tror inte på nånting jag läser
Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro
pwig
Jag har aldrig tyckt illa om Kent, men heller aldrig riktigt lyssnat på dom.
Hörde att de skulle vara värsta emobandet osv, så kände inte att jag behövde lyssna på dom.
Men har nu fått en helt annan åsikt om dom!
Dom är inte alls ett Emoband, dom har riktigt bra texter och sköna låtar!
Några jag rekommenderar!

Några låtar jag verkligen tycker ni borde lyssna på !
Kent – Idioter
Kent – Utan dina andetag
Kent – Töntarna
Kent – VinterNoll2
Kent – Ärlighet Respekt Kärlek



Mellan äkta och falsk
Mellan sanning och lögn
Vi är idioter

Jag tror inte på nånting jag hör
Jag tror inte på nånting jag läser
Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!