slapp lördag.

Vaknade i lagom tid med en tröttare Isabelle vid min sida.
Satte mig vid datorn och softade lite medan jag lät henne vakna till riktigt, tog väl sisådär en timme. haha!
Sen blev det frukost framför teven, och sen drog Isabölle hem till staden.
+ att min mor åkt till Stockholm, utan mig. fanfanfan! Aja, hoppas hon får en mysig vecka där nere då! :')
Sen har jag sprungit runt här hemma i sovkläder hela dagen - själv, då alla andra varit i staden! hihi:)

Sen kom min syster Anna hit, så lagade vi mat tillsammans och lite sånt, och ah, sen blev det kväll, och nu sitter jag här.
Har inte gjort nånting och inte ens klätt på mig ordentligt! Så det ska vara en hemmahelg!
Nu tänker jag ta och softa lite framför teven medan alla släcker sina lampor och är söta emot earth hour!
Ha så kul alla där ute i mörkret ! :)
lo

ougf
oug
Jag vill ha sommar, tysklands sommar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!