Sovmorgon :)

Precis som alla andra sovmornar jag tillbringar hemma så klev jag upp 8 och tog ut hästarna och gjorde allt klart i stallet då jag inte var säker på ifall jag skulle till skolan eller inte, men oavsett vad så är det ju alltid skönt att ha all stallgöra klar!
Sen gick jag in och pratade med min far om dagens skola, åka in för ekonomi kändes idag lite smått ovärt ..
Så nu har jag duschat och väntar på att Ellinore ska kliva upp så jag har någon att umgås med, och sen ska jag nog ta och städa upp lite i huset då min bror kommer hem ikväll, och min mamma imorgon, och då är det nog bäst ifall det är städat... haha:)
Aja, lär ju blogga mer under dagen!
:)
gergh
Wilma Victoria Mårtensson, du är bäst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!