Spårad Fredagskväll..

Kvällen spårade ur.
Kunde inte bli nyktrare men kommer ändå hem och stinker sprit?
Ibland bara älskar man när man får duschar i alkohol, eller vad säger ni.?
Blir så jävla less på folk som har 0 respekt för den som har festen och för huset!
Vafan, ni blir hembjudna på fest och kommer dit och förstör.
Jättesnällt, verkligen!
Aja, jag hade kul ända till typ sista halvtimmen, sen åkte jag och Isabelle hem till mig.
Så nu ligger hon i min mysiga säng medans jag sitter här och skriver i tha blooogg!:D
Glad att jag åkte iaf, hoppas er kväll slutade bättre än min!
pih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!