Tänk positivt!

Tack vare min finfina vän Adrian tänker jag nu börja tänka positivt!
Finns alltid något positivt i allt! :')
Aja, Dagen har varit nyttig med tanke på att jag städat och vart väldigt aktiv i stallet och även varit ute och gått med bebishest! Även fast hon blev galen och ville sparka ner mig med sina fina framhovar så tyckte jag att hon va ursöt! :D
Gymkläderna för morgondagen är nedpackade, och ah, allt är väl klart för att gå och lägga sig.
Och eftersom jag äntligen fått pli på när man ska kliva upp och gå och lägga sig så tänker jag gå och sova snart!
Wihoo! Har även bytt smycke i naveln, ett långt och tungt!
Har dock dåliga erfarenheter med det, men vill man vara fin får man lida pin! ;)
Godnatt mina fina ! :*

pogrn
Det smyckar just nu min mage!:')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!