Tillbaka ifrån Åkersjön!

Precis kommit hem ifrån vackra åkersjön!
Har varit där med Yvette och hennes släkt!
Det vart skoter, skoter, disney channel och ännu mer skoter!:)
Hur skönt? det va helt underbart! Precis vad som behövdes kan man ju säga!

Fredagen började med att jag missförstått hela skidgrejen, så jag gick på gymmet med Moa och Ida istället för att sitta och kolla på film första timmen på ekonomin, kändes mer värt faktiskt!
Sen gick vi och åt och drog sedan direkt vidare till skidspåret, kom iväg ca. halv 1? Längdskidor, usch säger jag bara!
Fick dessutom inte vända tidigare för min idrottslärare, så jag missade bussen hem, så vi fick åka lite senare än tänkt till Åkersjön. Så jag fick panik i spåret och körde fetaste spurten hemåt - och åkte vilse!
Usch, så arg har jag inte varit på länge kan jag ju säga! Stackars Ludde som fick mina aggressioner över sig! haha!
Aja, sen när jag väl kom till staden började det snöa, inte min dag helt enkelt!
Men såfort vi kom till stugan i åkersjön blev allt mycket bättre!

Jag har haft en riktigt bra helg, och hoppas ni andra också har haft det?:)
Senare idag kommer det ut bilder ifrån helgen och ifrån skidturen med klassen!
Nu blir det väl en tur med längdskidor eller något :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!