Tillbaka till skolan!

Idag kom första skoldagen, jag vaknade innan klockan ringde och va hur pigg som helst! SKÖNT!
Sen bar det in till staden och vi fick gå igenom vilken kost vi ska äta för att ha bäst påverkan på kroppen!
Faktiskt riktigt intressant med kcal och allt det där!
Ska absolut börja tänka på det mer!
Efter det blev det till att gymma med Moa och Ida!
Vilka brudar, dom kan verkligen få en på bättre humör!
Sen följde jag med Moa på stan lite medan hon skulle kolla efter en jacka, och jag hittade faktiskt en ring som jag köpte!
Tog tidiga bussen hem och gick ut och rörde på mig lite, sen sov jag.
skönt!
hehe, nu blir det ännu mer sömn så jag är piggelin imorgon till skolan:')
Ladda upp för pass klockan 18.30 på gymmet med tjejerna också!
Från och med idag blir det inget mer godis och mycket mer träning, till att börja med till påsk,
men med mål till sommaren! Sjukt stor utmaning ju! haha.

gwrgwrg
Lindex: 49,50 kronor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!