tjugosjunde Mars Tvåtusenelva.

Blev först upp idag då jag helt glömde bort det här med sommartid och allt det där!
Aja, gjorde inte mig så mycket faktiskt, gjorde klart stallet och städade lite i huset, och när jag sen blev less så gick jag och väckte alla i huset! haha, stackarna..!
Aja, sen har jag legat i soffan hela dagen och inte gjort nånting alls, segt men jävligt skönt!
Ikväll kollade jag även på det nya programmet Fenomen!
Jag tyckte att de va helt okej, men min mobil blev inte hel, så då dissade jag programmet! haha..
Skulle vart mer trollkonster och sånt istället för mentalt grejs.. haha:)

Aja, sen hittade jag även ett gammalt minneskort till en gammal telefon, och där hittade jag massor av bilder jag tog i tyskland som jag hade glömt bort!
Usch, blir tårögd varje gång jag tittar igenom bilderna därifrån, saknar det så fruktansvärt mycket!
g4
Första stället jag bodde på, en psykgård och helvetets plats på jorden, men ändå saknar jag det så enormt mycket !

g3et
Ellen Wallén, haha!

pwogj
Merle och hennes mycket vackra hingst Blacki, haha, usch vad roligt hon och jag hade på dagarna :') Vill bara tillbaaaaaaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!