Vårkänslor.

Åh, idag fick jag enormt mycket vårkänslor när jag gick ut och skulle luncha hästarna :')
Underbart väder och sjukt goa hästar, så blev till att gå upp till Gummi och fotografera dom lite på ridplanen där!
Så har jag även städat hela nedervåningen idag, kredit till mig!
Dock hann jag inte med mitt rum, äsch, det kan ju alltid vänta ;)

Nu ska jag gå och gosa ner mig i massa filtar och vänta in Grey's :D
Har dessutom fått min lön idag! Så jävla awesome, dock rök 500 på en gång, och resten lär ju försvinna till veckan.. nästa vecka ska jag färga håret också! :D 
Funderar på ljusare slingor, men passar nog bäst som mörkhårig, vad tycker ni ?:)

wpeg
mörkbrun (det som jag personligen trivs bäst i)
wnjojå
HAHAHAHHA , kort från 7an eller 8an? pinsamt, men får bjuda lite på mig själv.. Aja, blond som ni ser, tänker ALDRIG bli riktigt blond igen! usch.
ergjo
rödtott.. ?:P
gerg
Aja, såhär ser det ut just nu iaf, med ca 2,5 cm blond utväxt..
Kanske vore roligare med lite ljusare slingor till sommaren? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!