Chardonnay på bete.

fewf
Hihi, känns konstigt att skriva Chardonnay istället för bebis, men hon faktiskt ett namn nu.
Och då kanske man ska börja kalla henne för det också?

Aja, somnade klockan 18.00 igårkväll, vaknade 00.00, va vaken till 03.00, sov vidare till 10.00.
Tror jag behövde lite sömn? haha, inte konstigt jag försov mig på morgonen!

Mamma kom in och väckte mig tillochmed klockan 10, och sa att vi skulle gå iväg med Chardonnay på bete.
Så jag klev upp - pigg och glad - klädde på mig och vandrade iväg med lillhästen!
Hon skötte sig asbra och förhoppningsvis kommer dom andra hästarna ta in henne i flocken!
Släppet gick iaf bra och det blev mest galopp och mindre sparkar!

Nu ska jag tagga staden! hihihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!